BLI VÅR PARTNER

Bli partner till Göteborgsvarvet Expo.

 Som partner ger ni järnet för att aktivera besökaren. Ni blir en del av helheten på Göteborgsvarvet Expo. Vi erbjuder en stor och passionerad målgrupp på deras hemmaplan, en aktiv miljö där möjligheterna till fantastiska möten är många. Låt oss ta täten i samarbetet där vi skräddarsyr ett partnerskap med era mål i fokus.

Spring Göteborgsvarvet!

Utställare på Göteborgsvarvet Expo köper startplatser i Göteborgsvarvet till rabatterat pris. Ni har möjlighet att köpa upp till fem startplatser för endast 595 kronor per deltagare. Köper ni fler än fem startplatser kostar dom därefter 695 kronor per deltagare.

Startplatserna levereras av oss i form av värdekoder. Deltagaren administrerar sedan enkelt själv sin registrering till loppet via Mina sidor på goteborgsvarvet.se. Sista dagen att registrera värdekoder är 31 mars.

Mejla oss följande uppgifter för bokning: Företagsnamn, organisationsnummer, fakturaadress, fakturareferens samt antal startplatser ni önskar köpa.

Klara, färdiga, möte!

Ert företags hälsoprofil är viktigare än någonsin. Framgång handlar om livsstil när kunder, konsumenter och medarbetare i allt högre grad letar efter aktiva och hälsosamma värden att få identifiera sig med. Vilka är era värden och hur ger ni dom liv?

Den 17-19 maj kan ni träffas hos oss för att hitta nya värden att addera till er profil. Ni gör det genom att samlas på en plats som bara kan uppstå där 50 000 människor möts i den andra andningen.

Vi levererar ett komplett upplägg med löparlunch, fikabuffé, presentation på vår hemsida och biljetter till Göteborgsvarvets VIP-läktare. Alla deltagare får såklart även Göteborgsvarvets vardagsmedalj, vattenflaskan. Vi står också beredda att leverera föreläsare, inspiratörer och experter inom träning och hälsa.

 

Ta över vår skyltverkstad!

På Göteborgsvarvet Expo finns möjligheten att äga vår hemtrevliga skyltverkstad. 2017 blev stationen en riktig favorit. Idén är enkel, det handlar om att erbjuda deltagare och publik chansen att göra sina egna hejaskyltar.

Den största vinsten för en aktivitetspartner är det interaktiva mötet med vår gemensamma målgrupp. Ni erhåller även exponering och dessutom vet vi att skyltarna är bra på att generera bilder i sociala medier.

Ert uppdrag blir att klä in stationen i ert varumärke under mässdagarna den 17-19 maj. Ni är varmt välkomna att delta i både det kreativa och praktiska arbetet med stationen för att skräddarsy den efter era önskemål.