ARENAEXPONERING OCH PARTNERS

MAXA MÄSSAN MED VÅRA LÖSNINGAR FÖR ARENAEXPONERING OCH AKTIVITETER.
2019 VILL VI ATT NI SLÅR ALLA REKORD.

Med världens största halvmaraton i ryggen har vi lyckats skapa en unik mötesplats. Vi är också riktigt vassa när det kommer till samarbetspartners och exponering. Vi är engagerade, brinner för det vi gör och skräddarsyr lösningar som får ert varumärke att lysa. Vi ger er en genväg till en aktiv och passionerad målgrupp.

Vi hoppas kunna inspirera er till att låta oss och mässans alla besökare uppleva er på riktigt.  Vi vill att ni berättar er historia, att ni avslöjar era hemligheter och talar om för oss varför ni är så bra som ni är.

På Göteborgsvarvet Expo finns alla möjligheter. Gör en aktivitet, bjud på kalas, ta hit era ambassadörer, inspirera med era budskap eller ta över vår scen. Om ni vill är vi gärna med er i processen.

Nedan presenteras en del av de lösningar vi arbetar med.

TRADITIONELL ARENAEXPONERING

Basen i vårt erbjudande är den traditionella arenaexponeringen där ni får bli en del av vår venue dressing. Vi arbetar både med digitala och analoga lösningar i alla former och storlekar. Säg till så får ni vår katalog med möjligheter och specifikationer.

FISKHANDLARENS AUKTION

Fiskhandlarens välgörenhetsauktion är en idé som föddes ur en önskan om att göra någonting bättre för någon annan, samtidigt som vi ville skapa ett oväntat inslag på mässan som med full fart ramar in ett par av de föreställningar folk har om Göteborg. Det är också en reklampelare för de varumärken och produkter som representeras på auktionsbordet. Kort och gott, alla vinner!

EXPO ARENA

Vår aktivitetsarena på cirka 1000 kvadratmeter som står till ert förfogande. Ytan delas upp i olika zoner för att göra det möjligt att arrangera tävlingar, träningspass, modevisningar, produktlanseringar eller vad som än står på er önskelista. Vi har bland annat en Yoga Zone och en Mobility Zone.

MÄSSPROGRAMMET

I vår eget matchprogram hittar besökarna information om allt som väntar inne på Göteborgsvarvet Expo. Här finns utställarlista, intervjuer, hallkarta, tips och inspiration. Det finns också utrymmen för hälsningar, annonser och erbjudanden. 2018 delades över 25 000 exemplar av tidningen ut.

STORA SCENEN

På mässans stora scen finns det plats för både debatt och inspiration. Ett scenområde med plats för cirka 300 åskådare byggs upp mitt i mässhallen. Bjud in till en föreläsning med någon av era ambassadörer eller frontfigurer.

VARVETDEALS

Den digitala löparpåsen kommer i år att nå över 80 000 personer. Här når ni under valfri kampanjperiod samtliga 80 000 deltagare i Varvetveckan med exklusiva erbjudanden. Varvetdeals ligger aktivt året runt via Göteborgsvarvets användarsystem.

VARVETVÄGGEN

På varvetväggen finns titlarna till 65 000 unika berättelser. Det är en hyllning till alla dem som vågar ställa sig på startlinjen i världens största halvmaraton. Den 11 meter långa väggen hade premiär 2018 och rymde namnen på samtliga deltagare i Göteborgsvarvet. Nu kan ni ta över väggen och hylla löparna tillsammans med oss.

HUVUDENTRÈN

Med vår nya hallplan leder vi all trafik genom en enda entré på Svenska Mässan. Det blir alltså ännu mer energi vid Korsvägen. Vi har möjlighet att erbjuda ett fåtal exklusiva platser för aktiviteter och exponering vid entrén. Ta chansen att träffa besökarna först av alla.